Vkl on mennyt tosi kivasti.Ihan liian nopeasti on ollut kyllä tosi ihanaa. Sain mahdollisuuden erään tärkeän ihmisen kanssa ja oon siitä tosi onnellinen. Järkkäiltiin Peten kanssa mun olkkarin järjestystä niin että pennun häkki mahtuu mun sängyn viereen suoraan takapihan oven lähelle. Tilasin netistä Ava tyttöselle ison häkin jossa mahtuu helposti olemaan myös aikuisena,2kuppia ja 1häkki kupin,pentu pannan ja hihnan,ei noille tullut kuin 160e hintaa,mutta kaikki n sit valmiina kun haen Avan kotia toukokuun lopussa. <3 Ootan niin pikkuisen tuloa kotia. Nimen päätin jo ja se on Ava. Mun korviin sointuu täydellisesti.
Daniel tulee tänäi isältään kotia, ikävä jo pikkumiestä. Dan oli tehnyt hoidossa mulle ihanan äitienpäivä kortin,se oli eka äitienpäivä kortti mun pikku mussukalta *sydän*
Soitin tuossa äsken omalle äidilleni ja toivotin hyvää äitienpäivääkin.